Celkově tvoří hybridy pouze 24 procent českých prodejů značky Toyota, u některých modelů je to ale výrazně víc. Zřejmě díky cenové politice je tím nejúspěšnějším největší model RAV4.

 

Loni prodala Toyota v Česku celkem 2079 hybridů, což je necelá čtvrtina. U automobilky Lexus to je naopak 90 procent prodejů, v roce 2017 si je v ČR pořídilo 278 zákazníků. Celkem se v ČR se loni prodalo 2 826 hybridních vozů, z čehož je vidět, že ostatní značky zatím prodávají takových vozidel minimum.
Česká Toyota vloni předala celkem 8 813 vozů a uzavřela 8 845 nových smluv Nejoblíbenějšími modely byly Yaris, Auris, C-HR, RAV4 a Corolla. Kromě Priusu, který je nabízen pouze jako hybrid a plug-in hybrid, si nejvíc zákazníků zvolilo alternativní pohon u SUV RAV4, a to 75 %. Polovina lidí si vybrala hybridní variantu u crossoveru C-HR.