Slibný začátek roku pro Škodu Auto: s 68.400 prodanými vozy se prodejní výsledky české automobilky v lednu 2011 v porovnání s předchozím rokem zlepšily o 26,4 % (leden 2010: 54.100 prodaných vozů). Značka tak i v novém roce jasně sleduje růstový trend. Mimořádnému zájmu se na počátku roku těšily modelové řady Fabia (+ 30,9 %) a Superb (+ 80,3 %). Vysokých dvojciferných přírůstků podnik dále dosáhl v růstových regionech – v Číně, Indii a v Rusku.

„Škoda i v roce 2011 důsledně udržuje svůj kurs,“ prohlásil Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti Škoda pro oblast prodeje a marketingu. „Máme před očima jasný cíl, do roku 2018 chceme naše prodejní výsledky nejméně zdvojnásobit. První měsíc roku jasně ukazuje, že jsme i v roce 2011 na dobré cestě. Náš výkon v růstových regionech je nadále nadprůměrný. Pozitivní je zejména úspěch modelu Fabia, který na celém světě získal mnoho nových zákazníků. Každý druhý vůz značky Škoda, prodaný v Indii, byla Fabia.“

Jasnou jedničkou na trhu zůstává Škoda v České republice. Na domácím trhu značka dodala zákazníkům celkem 4.200 vozů (+ 1,2 % v porovnání s rokem 2010). Působivý nárůst o 234,7 % zaznamenala s více než 400 prodanými vozy v České republice vlajková loď Superb Combi. Octavia se zlepšila o 37,3 %, Octavia Combi o 37,0 %. Ve střední a východní Evropě zaznamenala Škoda místy až dvojciferný růst. V Maďarsku vzrostly prodeje značky o 71,1 %, v Chorvatsku o 59,1 %. Na Slovensku vede Škoda statistiku registrací se zhruba 1.000 vozy a tržním podílem 22,4 % (leden 2010: 15,6%). Silného růstu dosáhla Škoda i na silně konkurenčním západoevropském trhu (bez Německa). Prodeje zde vzrostly o 22,4 % na 19.200 vozů (leden 2010: 15.700 vozů).

V Nizozemí značka prodala více než 3.000 vozů a zvýšila tak svůj prodej téměř na šestinásobek (leden 2010: 600 vozů). Značných přírůstků bylo dosaženo také v Belgii (+ 120,2 %), Švédsku (+ 35,6 %), Irsku (+ 31,4 %) a Rakousku (+ 15,4 %). Nejsilnější růstové impulsy přišly v lednu z trhů v Číně, Indii a v Rusku. V Číně, největším zahraničním trhu značky, se prodej zvýšil o 40,0 % a dosáhl počtu 20.500 vozů. V Rusku se automobilce podařilo s 3.400 prodanými vozy odbyt téměř zdvojnásobit (leden 2010: 1.800 vozů; + 83,6 %). V Indii dosáhla Škoda růstu o 60,8 %, zákazníkům bylo dodáno 2.800 vozů.

Dalšími trhy s velice pozitivním vývojem v lednu 2011 byly například Turecko s růstem o více než 300 %, Izrael s +75,7 % a Austrálie s růstem o 25,0 %.