Petr Kozohorský strávil víkend za volantem vozu Opel Insignia 2.0 Turbo a dle jeho slov neměl mnoho důvodů ke kritice. Škoda jen, že firemní Car Policy nemá prozatím pro tento model pochopení...

 

petr kozohorsk zentivaHodnocení manažera

Na  začátek  musím  říct,  že  znám  hodně lidí, kteří na insignii nedají dopustit. Kdokoli uvidí insignii poprvé, musí být potěšen designem karoserie a to při pohledu ze všech stran. Sama karoserie svádí ke sportovní jízdě i  když po  sednutí za  volant a prvních kilometrech zjistíte, že auto má nejen sportovního ducha, ale že se jedná o  komfortní a  lehce ovladatelné vozidlo, na které se můžete spolehnout.

S Insignii jsem měl možnost se seznámit již několikrát. Jednou jsme s  ní dokonce projeli celé Skotsko, ale bohužel pravostranné řízení mi nedalo možnost si auto plně užít. I  tak se ale plně osvědčilo svojí dynamikou a to i při plném obsazení vozu a  s  plným kufrem. Naposledy jsem měl k dispozici verzi liftback 2.0 Turbo ve výbavě Sport, který mě opět přesvědčil, že benzínové motory stále mají a budou mít na trhu své místo a že si své příznivce najdou.

Jedinou vadu bych však přeci jen na insignii našel - víkend je krátká doba k tomu, aby bylo možno v  praxi ověřit funkčnost všech bezpečnostních systémů, které má insignie ve své výbavě. A to je trochu škoda.

 

Technické údaje: Opel Insignia 2.0 Turbo

Cena od: 610 320 Kč (bez DPH)

Motor:

Charakteristika: benzinový čtyřválec

Maximální výkon: 162 kW/5300 ot./min.

Maximální točivý moment: 350 Nm/2000 ot./min.

 

Ve zkratce o vozovém parku

 

Jaké automobily ve firmě využíváte?

Dalo by se říci, že složení našeho vozového parku dnes odpovídá „standardu“ v ČR. Používáme vozy Škoda, VW a Audi.

Kolik automobilů tvoří váš vozový park?

Naši flotilu tvoří téměř 150 vozidel, která užíváme v režimu operativního leasingu.

Kdy u vás proběhla poslední obměna vozového parku?

Vozidla obměňujeme průběžně tak, jak uplyne doba užívání, respektive jak vozidla dosáhnou stanovený limit najetých kilometrů.

Chystáte se v blízké době obměňovat vozový park?

V současné době probíhá výběrové řízení na dodavatele nových vozidel a po jeho uzavření bude obměna kontinuálně pokračovat v souladu s naší Car Policy.

 

Vhodnost vozu pro firemní flotilu

Výhody tohoto modelu pro provoz ve vaší flotile

Zavedení uvedeného modelu by určitě oživilo skladbu naší flotily.

Nevýhody tohoto modelu pro provoz ve vaší flotile

Paradoxně nevýhody souvisí s uvedenými výhodami. Zařazení modelu do portfolia by znamenalo komplikovanější péči o flotilu.

Za jakých podmínek by mohl tento vůz rozšířit váš vozový park?

I když tento model by mohl být ozdobou každé flotily, domnívám se, že v našich podmínkách by se v současné době ve své kategorii velmi těžko prosazoval.