servisVýsledky vyplývají to ze studie společnosti Dekra, která testovala šest značkových a šest neznačkových servisů.

Studie spočívala v simulaci pěti závad, které by při řádné servisní prohlídce měl servis odhalit a odstranit. Jednalo se o vadný snímač polohy vačkového hřídele, vyvléknutý kabel ABS, nízký tlak v rezervním kole, vadnou pojistku v dálkových světlometech a nastavení trysky zadního ostřikovače mimo zadní sklo.

Výsledky jsou poměrně jednoznačné. Zatímco úspěšnost autorizovaných servisů byla 97 procent, neznačkové servisy odhalily závadu jen ve 43 procentech případů.

Podle odborníků ze společnosti Dekra je výsledek způsoben lepším diagnostickým vybavením dílen Škoda a také vyšší mírou know how přímo od výrobce.

Průměrná cena zakázky u autorizovaných servisů byla 5918 Kč, u neautorizovaných 4805 Kč, což není zdaleka tak propastný rozdíl jako v kvalitě poskytovaných služeb.