Nový Captur se nafty nevzdává, bude ale i jako plug-in hybrid

Jeden z nejprodávanějších modelů SUV v Evropě, Renault Captur, se představil v nové generaci. Bude i jako plug-in hybrid.

 

Díky přepracovanému vnějšímu designu se může pochlubit modernějšími, výraznějšími a expresivnějšími liniemi, které však respektují smyslné aspekty „French Design“, na kterých si Renault dává záležet. Nový Captur je delší (4,23 m +10 cm) a má modernější design díky 18palcovým kolům (podle verze) a delšímu rozvoru (2,63 m +2 cm). Jeho oživený design, ale také detaily, jako jsou světlomety s Full LED technologií, nový dvojitý světelný podpis ve tvaru písmene „C“, ztenčená zadní světla a chromované ozdobné prvky plně přispívají k vylepšení jeho vnímané kvality.

Čtěte také: Renault Kadjar v poločase: upravený design a nové motory

Viditelnější změny najdeme uvnitř. V interéru Captur přebírá „Smart Cockpit“ lehce natočený směrem k řidiči ozdobený plovoucí konzolí. Integruje nejmodernější technologie, je vybaven největšími obrazovkami ve své kategorii a staví na odiv moderní ergonomii. Klíčovým prvkem Smart Cockpit je multimediální obrazovka o úhlopříčce až 9,3 palců (dvakrát větší než verze 7 palců), u Renaultu dosud největší. Tento svislý, lehce zakřivený vertikální tablet, inspirovaný modelem Espace, opticky zvětšuje přístrojovou desku. Stejně jako nové Clio i nový Captur nabízí digitální přístrojový štít namísto klasických analogových přístrojů. Tento TFT displej měří 7 až 10 palců a umožňuje personalizaci zobrazení velmi intuitivním způsobem. Verze 10 palců umožní zobrazit mapu navigace GPS. Objem zavazadlového prostoru je 400 litrů.

Čtěte také: Velké fleety prodejce zaměstnají, ale odnaučí je prodávat, říká šéf Renaultu

Nový Captur se modernizuje rovněž v oblasti pohonných jednotek s rozšířenou nabídkou benzinových i dieselových motorů ve výkonech 100 až 155 koní (benzinové motory) a 95 až 115 koní (naftové motory). Od roku 2020 bude nabídka pohonných jednotek rozšířena o plug-hybridní pohon E-TECH Plug-in. Používá komponenty navržené aliancí Renault-Nissan po vzoru benzinového motoru nové generace 1,6 litru, který byl pro tuto příležitost speciálně upraven. Je doplněn dvěma elektrickými motory, inovativní převodovkou, baterií o kapacitě 9,8 kWh a možností dobíjení z domácí zásuvky a z veřejných dobíjecích stanic. V čistě elektrickém režimu slibuje dojezd 45 kilometrů.