First Stop – síť spolehlivých pneuservisů a autoservisů v Česku

Profesionalita a spolehlivost ve spojení s aktivním zájmem o zákazníka – to jsou tři pilíře, na kterých stojí činnost sítě First Stop. Bridgestone Europe NV/SA v ní jako zřizovatel tohoto atraktivního servisního konceptu spojuje moderní technologická řešení s dlouholetými zkušenostmi v oboru servisu. Tím je pro zákazníky a partnery zajištěn nejvyšší standard služeb.
First Stop v současnosti zahrnuje 27 servisních míst v Česku a je součástí evropské sítě s téměř 3000 servisy. Každý z nich nabízí širokou škálu služeb přizpůsobených jak individuálním zákazníkům, tak firemní klientele. Mezi hlavní služby patří:
• prodej a servis pneumatik, skladování a poradenství
• rychloservis osobních vozidel (brzdy, oleje, filtry, zavěšení, akumulátory)
• prodej náhradních dílů
• komplexní obsluha firemních zákazníků ve vlastní platformě INTEGRA
• kontrola a nastavení geometrie podvozku
• servis klimatizací
• prodej kol z oceli nebo lehké slitiny
• základní diagnostika vozidel
Výhody pro servisy – proč se připojit?
First Stop není jen dobře rozpoznatelná značka, ale také záruka stability a dlouhodobé pozice na trhu ve spojení s lokální podporou, která pomáhá servisům v každodenní činnosti i dlouhodobém růstu. Členové sítě mohou využívat:
✔ Moderní vizuální prezentaci servisního místa, která zvyšuje prestiž a rozpoznatelnost ✔ Programy financování modernizace a zlepšení standardů servisu ✔ Marketingovou podporu ✔ Produktová a technická školení, obchodní poradenství ✔ Možnost obsluhy firemních flotil a přístup k fleetovým zákazníkům ✔ Investice do moderního servisního vybavení ✔ Atraktivní prodejní akce s motivačním bonusem ✔ Pro koncové zákazníky této sítě: Program pojištění pneumatik „Safetyre”
Zajištění odborného vzdělávání pro mechaniky a specialisty
First Stop podporuje rozvoj svých zaměstnanců formou školení a konzultací. Samozřejmostí je přístup k nejnovějším technologiím v automobilovém průmyslu. Každý mechanik a technický specialista může počítat s:
✔ Pravidelnými školeními ke zvýšení kvalifikace – technickými, obchodními i manažerskými ✔ Prací s moderním vybavením ✔ Podporou zkušených specialistů a výměnou znalostí v rámci sítě
Díky tomu je First Stop první adresou pro pracovní uplatnění lidí s vášní pro automobilový průmysl, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti a budovat svou budoucnost v renomované servisní síti.

Zavedené standardy a jasná pravidla spolupráce
Pro připojení k síti First Stop musí potenciální partneři splnit určité požadavky, včetně:
• úspěšného absolvování úvodního auditu
• závazku k dodržování standardů sítě
• vhodné dispozice provozovny se zázemím pro zákazníky a dostatečnou kapacitou dílny
• účasti na školeních alespoň dvakrát ročně
• zavedení online systémů a rozvoje služeb pro fleetové zákazníky
Spolupráce je založena na tří až pětiletém obchodním plánu, který definuje klíčové závazky a výhody pro servisy.
Moderní komunikace a podpora pro partnery
First Stop klade velký důraz na efektivní komunikaci v rámci sítě. Partneři dostávají informační zpravodaje, účastní se regionálních setkání a mají k dispozici podporu specializovaného obchodního konzultanta.

Plány do budoucna – růst a zákaznická spokojenost
Cílem sítě First Stop je další rozvoj – jak v počtu servisů, tak v dlouhodobé podpoře podnikání v oblasti servisních služeb. Klíčový význam má další zvyšování zákaznické spokojenosti a rozšiřování nabídky benefitů pro partnery. First Stop je díky tomu jedním z nejatraktivnějších servisních konceptů v Česku.
TZ: First Stop