Bude z XCeedu prodejní trhák nebo jde jen o designové cvičení, jehož úkolem je zaplnit malou díru na trhu?

Rozhodně není levný, ale Audi A6 Avant je pravděpodobně ten nejpohodovější prémiový kombík, kterým jsem poslední dobou jel.

Předchozí tři generace Santa Fe vyžadovaly od majitele větší či menší kompromisy. Té aktuální naopak není co vytknout.

Méně výkonné, ale více rodinné. Audi S7 Sportback přišlo o dva válce a sto koní. Je to tragédie?

BMW řady 1 vždycky bylo jedním z nejlepších prémiových hatchbacků. Nová třetí generace ale fanoušky šokovala změnou pohonu ze zadních na přední kola. Znamená to konec jedné éry?

Pohon vozu se dnes řeší především v souvislosti s ekologií. Většina firem ale přemýšlí spíš o tom, kolik je pořízení a provoz vozu bude stát peněz. Jak jsou na tom tři nejrozšířenější druhy pohonu? Obstojí moderní hybrid ve srovnání nákladů v souboji s klasickým dieselem či osvědčeným benzinem? Jednotlivé technologie nám tentokrát bude reprezentovat Škoda Superb, Peugeot 508 a Toyota Camry.

Nové emisní normy poslaly všechny dosavadní benzinové agregáty Renaultu Mégane na smetiště dějin. Nahradil je pouze jediný agregát. Bude to stačit?

Otestovali jsme novou Škodu Kamiq. Je to poctivě udělané malé SUV, které ale ničím nepřekvapí. Prodávat se ale přesto bude velmi dobře.

Auto znamená svobodu. Svobodu vyrazit za dobrodružstvím nabízí v luxusním balení Volvo V60 Cross Country.

Toyota se vrací k názvu Corolla ve velkém stylu. Kombík nové generace dobře jezdí a s hybridním pohonem dokáže být hodně úsporný.