Na kapotě nese sportovní logo RS, i když to žádný sporťák není. Navíc je to SUV. Ale prodávat ho jen jako novou silnější motorizaci by byla marketingově nevyužitá příležitost. Protože Škoda Kodiaq RS bude prodejní trhák.

Ford loni uvedl skvělý focus a nyní se chce zaměřit hlavně na SUV. Jeho největší model Edge se pohybuje tak trochu na hraně.

Odsoudit Toyotu Camry by bylo velmi snadné. Hybridní sedan přesazený z Ameriky… kdo by si to v Česku kupoval? Ale už v městečku Twin Peaks věděli, že sovy nejsou vždy tím, čím se zdají být….

Audi A1 je nejspíš ten nejstylovější malý hatchback na trhu. Ale za velmi sebevědomou cenu.

Tady je svět ještě v pořádku – zní claim z jedné reklamy. A přesně tato slova mě v průběhu testu tarraca napadala nejčastěji. Největší SUV seatu funguje na jedničku a španělská značka s ním může směle nastoupit do vyšších pater.

Svezli jsme se třetí generací Suzuki Swift Sport. Oproti předchozímu vydání je lehčí a výkonnější, ve speciální příplatkové žluté barvě je to hodně naštvaný kanárek.

Scala je typickým produktem dnešních automobilových trendů. Ne, elektrický pohon ještě nemá. Ale místo kombíku bude jeho druhou karosářskou variantu představovat nějaké škodovácké SUV. Nabídne ten nejnovější informační systém a bude „stále online“, typicky pro Škodu přinese skvělý poměr cena/výkon a špičkový vnitřní prostor. Na druhé straně ale podvozek bude mít stejně jako u Rapidu jen jednoduchou zadní nápravu a nejslabší motorizace vzadu pouze bubnové brzdy.

Jako jedna z prvních redakcí jsme dostali možnost otestovat nové malé SUV SsangYong Tivoli, z nímž se značka pokusí vrátit na český trh.

Odvážně postavené auto je v mnoha ohledech jiné než ostatní. Bude to stačit na Audi, Mercedes nebo BMW?

SUV je v poslední dobou nejpopulárnější kategorie aut. Neudělala Škoda chybu, když léta zavedený model Yeti nahradila Karoqem?