Omlazený Opel Antara: Levnější a modernější

opel antara 1

opel antara 1Každé desáté prodané auto v Evropě patří do kategorie SUV a výrobce jako Opel si proto nemůže dovolit nechat tento segment neobsazený. Přichází proto s modernizovanou antarou.

Opel Frontera kdysi stál u  zrodu popularity velkých SUV, ale doba pokročila, trh obsadila řada dalších automobilek a  Opel se teď musí snažit vybojovat si část zákazníků zpátky. Kromě toho, že na příští rok chystá malé SUV, které bude konkurovat třeba Škodě Yeti, začal v červnu prodávat na českém trhu omlazenou antaru.

opel antara 2Jejími hlavními výhodami bude především zajímavá cena (v Česku od 489 900 Kč s benzinovým motorem 2.4, nejlevnější diesel 2.2 CDTi je pak v nabídce za 519 900 Kč) a skvělý vnitřní akustický komfort. Zvenku se sice také odehrála řada úprav, ale to hlavní pozná zákazník uvnitř. Jednak se výrazně snížila hlučnost uvnitř vozu (výrobce uvádí, že o 50 % oproti předchozí verzi) a poté se v nabídce objevily nové motory. Kompletně přepracované agregáty plní limity emisní normy Euro 5 a  snížila se i  jejich spotřeba, k  čemuž přispěly i  nové šestistupňové převodovky – manuální i  automatická.  Celé tři čtvrtiny zákazníků se pravděpodobně rozhodnou pro dieselový motor 2.2 CDTi. Nově vyvinutý čtyřválec se vyrábí ve dvou výkonových modifikacích. Základní verze o výkonu 120 kW (163 k) poskytuje o 26 kW (36 k) vyšší výkon než předchozí agregát. Silnější verze dosahuje výkonu 135 kW (184 k), což je o 25 kW (34 k) více než doposud.

{gallery}automobil_ve_firme/opel_antara{/gallery}