Nový Boxer: Výzva v provozních nákladech

Peugeot Boxer

Peugeot BoxerS inovovaným designem a novými motory vstupuje do ringu firemních dodávek nový Peugeot Boxer. Výrobce slibuje jedny z nejnižších provozních nákladů na trhu.

Nová výrazně moderní přední maska evokuje sílu a robustnost. Kapotu s vystouplými liniemi zdůrazňuje logo značky. Široká maska chladiče inspirovaná vozem nový Peugeot 308 je orámována metalizovanou šedou lištou. Mohutný nárazník poskytuje maximální ochranu a ve spodní části je opatřen dvěma kruhovými výklenky, do nichž lze za příplatek nebo v rámci sériové výbavy zabudovat polykarbonátové mlhovky pro větší robustnost.
Peugeot BoxerNovinka bude k dispozici se šesti naftovými motory poslední generace s filtrem pevných částic, které splňují normu Euro 5, s výkony od 110 do 150 koní. Snížila se spotřeba vozu. Například i verze L3H2 2.2 l HDi 130 kde oproti předchozí verzi o úsporu až až 1,3 l / 100 km. Provozní náklady jsou nižší i díky tomu, že motory jsou vybaveny rozvodovým řetězem, který nevyžaduje žádnou výměnu, takže se jejich interval údržby prodloužil na 48 000 km nebo 2 roky.
Příkladná je i nabídka jednotlivých verzí. Plechové a prosklené furgony jsou postavené na 3 různých rozvorech (300 cm, 345 cm a 404 cm) existují ve 4 délkách (L1, L2, L3 et L4) a 3 výškách (H1, H2 a H3). Výsledkem je 8 verzí karoserie s objemem od 8 do 17 m3. K dispozici je i valník nebo jen základy pro přestavbu.