volvo_microsoft_holograficke_bryle_hololensZnačka Volvo se dohodla se společností Microsoft na vývoji další generace automobilových technologií. První výsledek této spolupráce změní způsob setkání s vozem, jeho poznání i nákupu. Prodejcům aut pomohou holografické brýle, a to i v místech, kam by se opravdový vůz nevešel. Třeba ve stáncích, obchodních centrech nebo dokonce na ulici.

Zákazníci si budou moci sestavit vůz dle svých představ prostřednictvím kombinované reality v trojrozměrném prostoru. Poslouží k tomu brýle společnosti Microsoft nazvané HoloLens, první samostatně fungující holografický počítač na světě. Tento vynález mísí realitu se světem hologramů.

Pomocí brýlí si zájemci budou moci vybrat určitý model značky, prohlédnout jej ze všech stran a zjistit, jak bude vypadat s různými barvami nebo výbavou dle jejich výběru. Brýle ukáží také různé funkce vozu, techniku skrytou pod karoserií a seznámí pozorovatele se vším, co automobil nabízí, včetně funkcí různých asistenčních a bezpečnostních systémů. Holografický model vozu se bude ovládat gesty. Nová technologie nalezne uplatnění také v procesu výroby vozů, kdy brýle montérům ukáží všechny potřebné informace přímo před očima.

Brýle HoloLens otevřou nové prodejní možnosti pro autorizované dealery značky Volvo, kteří již nebudou závislí na svých prodejnách nebo nákladných předváděcích akcích. Automobily budou moci prezentovat pomocí brýlí i v prostorech, které se k tomu dříve nepoužívaly. Například ve stáncích, obchodních centrech nebo hlavních třídách měst. Prodejci se tak dostanou blíže k zákazníkům, kteří by jinak do jejich autosalonů nedorazili. Kdy k tomu dojde, však automobilka zatím neuvedla.

Čtěte také:

Kia chce do pěti let snížit spotřebu o čtvrtinu

Vodíková Honda Clarity se chystá do Evropy

Škoda potichu zdražila své nejprodávanější modely

{gallery}stories/automobil_ve_firme/volvo_microsoft{/gallery}