volkswagen_vw_das_autoAutomobilka VW přestane používat svůj jednoduchý, srozumitelný a dobře zapamatovatelný slogan, odkazující na zemi jejího původu a také na to, že Volkswagen je pro mnohé první volbu při výběru vozu. Náhrada za „Das Auto“ příliš invence nepobrala.

Další obětí aféry „dieselgate“, kdy značka Volkswagen použila speciální software rozpoznávající měřící proceduru emisních testů a při měření snižující emise oxidů dusíku, je slogan „Das Auto“. Vedení automobilky usoudilo, že v současné situaci není dostatečně pokorný, ba dokonce může působit domýšlivě. Dle nového předsedy představenstva Volkswagenu Herberta Desse je absolutistický.

Zdařilé „Das Auto“ pod logem VW nahradí prostý nápis „Volkswagen“. Tím se automobilka de facto sama připravila o slogan. Tiskový mluvčí automobilky Volkswagen prohlásil, že ke změně dojde již v příští reklamní kampani. Na českých webových stránkách značky tak „Das Auto“ zatím zůstává.

Slogan „Das Auto“ začal Volkswagen používat v roce 2007. Prosadil jej bývalý šéf koncernu VW Group Martin Winterkorn, který paří mezi další obětí emisní aféry; rezignoval koncem září. Zajímavostí je, že slogan „Das Auto“ původně použila konkurenční značka Opel počátkam sedmdesátých let minulého století.

Čtěte také:

Palivo je nejlevnější za sedm let. Změní se i náhrady za služební cesty.

Peugeoty a Citroëny udají reálnou spotřebu

Amaroky pro policii se proměnily v laboratoře