Ostrava má nové centrum britských značek

jaguar_land_rover_ostrava

jaguar_land_rover_ostravaV Ostravě Kunčičkách vzniklo moderní prodejní a servisní centrum britských automobilek Jaguar a Land Rover, první svého druhu ve střední i východní Evropě. Návštěvníkům nabídne nejen odpovídající prostředí, ale také možnost vyzkoušet všechny modelové řady obou značek. Prodejem to ale teprve začíná…

Nový autosalon vzniknul takzvaně „na zelené louce“. Společnost příznačně nazvaná Best of British cars předtím fungovala na dvou místech Ostravy, od sebe vzdálených zhruba pět kilometrů. „Do prosince 2015 sídlila společnost na ulici Rudná v Ostravě, v prostorách se rovněž nacházelo servisní zázemí. V ulici Hornopolní pak probíhal prodej vozů,“ říká jednatel ing. David Kiša s tím, že s rozvojem společnosti byla s postupem času v čím dál, tím větší míře zřejmá nezbytnost spojení servisu i prodeje do jedné budovy, odpovídající tradici obou značek. Nyní je společnost Best of British cars velkým hráčem na trhu, průměrně nabízejícím kolem 60 vozů, které jsou buď v autosalonu, nebo na cestě z Anglie. Společnost nabízí také renovace veteránů značky Jaguar.

Stavba, jejímž autorem je architekt Jaroslav Ovčáček, kombinuje tradičně britský konzervativní přístup s moderností a nízkou spotřebou energií. V přízemí sídlí prodej se servisem, o patro výše je administrativa. Venkovní terasa o rozloze 700 metrů čtverečních poskytne dost prostoru pro firemní akce, které probíhají hlavně v létě. Zákazníci si pochvalují místnost pro předávání nových vozů, laděnou do tmavých barev, kde vyniknou ušlechtilé tvary britských automobilů.

Do autosalonu je snadný přístup, sídlí totiž zhruba 300 metrů od frekventované silnice, spojující Ostravu s Havířovem. Zákazníci se tak už nebudou muset proplétat křižovatkami jako dříve. V prodejně je standardně vystaveno 14 aut, přičemž každá značka má stejný početní podíl. Před autosalonem mají zájemci možnost vyzkoušet minimálně jeden vůz od každé modelové řady obou značek.

Jednatel ing. Kiša má jasno v tom, že prodejem vozu vztah se zákazníky nekončí, ale teprve začíná. Za účelem utužení vazeb proto jeho společnost pořádá pro klienty výlety za anglickým fotbalem, lyžování v Alpách, golfové turnaje a další aktivity. „Postupem času se ze zákazníků stávají naši přátelé, kteří se k nám rádi vrací a mají zájem s námi trávit svůj volný čas. Co víc si může obchodník přát,“ říká.

Čtěte také:

TEST: Range Rover SDV8 – Já, legenda

Prodeje SUV v Evropě překonaly tradiční kategorie

Vloni se prodalo nejvíce aut v historii Česka

{gallery}stories/automobil_ve_firme/jaguar_landrover_ostrava{/gallery}