BMW_ConceptAutomobilka BMW pilně testuje nové generace hned dvou svých stěžejních modelů, a to řady 3 a X5. Hned po nich by se měla představit i zcela nová modelová řada X7.

Příští generace X5 bude postavena na podvozku aktuální sedmičkové řady nazývané CLAR (cluster architecture). Ta je kromě oceli ze značné části tvořena i hliníkem a karbonovými vlákny, takže se dá čekat, že nová X5 bude výrazně lehčí než ta současná. Nejlehčí aktuální X5 váží těsně nad 2 000 kilogramů. Pod kapotou by měly zůstat čtyř, šesti i vrcholné osmiválcové motory. Na trh přijde novinka zřejmě v roce 2018, podobně jako její hlavní soupeř Mercedes GLE.
Rovněž v roce 2018 by se měla začít prodávat nová generace řady 3. Nový sedan s kódovým označením G20 nahradí stávající F30. Designově bude téměř jistě kopírovat nedávno představenou řadu 5, což je sice mnohými kritizovaný, ale aktuální trend sjednocení vzhledu všech modelových řad. Zajímavější to bude v oblasti motorů. Tam by měl být základním agregátem jen tříválcový benzinový motor o objemu 1,5 litru. Většinu ale budou tvořit úsporné čtyřválce, aby se průměrné emise celé řady 3 dostaly pod 100 g CO2/km. Pouze vrcholná verze M dostane šestiválec. Volit bude tradičně možné mezi pohonem zadních nebo všech kol.
Brzy po těchto dvou modelech se se na trh chystá i zcela nová modelová řada, na kterou mnoho zákazníků této prémiové značky čeká, a to dosud největší SUV v nabídce, označené jako X7. Podle prvních informací by mělo mít dvě verze, jednu praktičtější sedmimístnou, druhou super luxusní pouze se čtyřmi sedadly.