Zatímco většina ostatních ukazuje na autosalonu v Šanghaji elektromobily, BMW představilo model M4 CS s třílitrovým šestiválcem a výkonem 460 koní.

 

BMW M4 CS vyplňuje mezeru v nabídce mezi modelem M4 s paketem Competition a na okruhy zaměřeným M4 GTS. Vysokovýkonný 3litrový motor modelu BMW M4 CS má oproti BMW M4 s paketem Competition o 10 koní vyšší výkon a celkově dosahuje 460 koní. Nejmodernější technologie M TwinPower Turbo umožňuje vozu pokořit hranici 100 km/h z klidu za méně než 4 sekundy, přesně za 3,9 s. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 280 km/h.
S dvojicí jednokomorových turbodmychadel, mezichladičem stlačeného vzduchu, vysokotlakým přímým vstřikováním paliva, proměnným zdvihem ventilů VALVETRONIC a plně variabilním časováním Double-VANOS tento řadový šestiválec miluje otáčky, ale současně již od nízkých otáček generuje mohutný točivý moment a slibuje kombinovanou spotřebu 8,4 l/100 km.
Nové BMW M4 CS je standardně vybaveno sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou M DTC Drivelogic. Ta disponuje vlastním chladičem oleje a dovoluje automatické změny rychlostních stupňů, stejně jako manuální řazení prostřednictvím řadicích páček na volantu. Změny rychlostních stupňů probíhají během zlomku sekundy bez přerušení dodávky výkonu ke kolům. Převodovka je vybavena dlouhým sedmým převodovým stupněm, který je určen k tomu, aby držel otáčky v nízkém pásmu, a tím minimalizoval spotřebu paliva na dlouhých cestách.
Podvozek nového BMW M4 CS je z větší části podobný tomu, který je použit na modelu M4 s paketem Competition. Ramena i těhlice na předních i zadních nápravách jsou vyrobeny z kovaného hliníku, což umožňuje dosáhnout neobyčejně nízké hmotnosti. Tím se podařilo udržet neodpruženou hmotnost na minimu, což je vlastnost zvyšující jízdní dynamiku. BMW M4 CS je standardně vybaveno Adaptivním M podvozkem, jehož geometrie byla vyladěna tak, aby nabídla optimální výkony jak na silnici, tak na okruhu. Nové BMW M4 CS bylo také cizelováno na tom nejnáročnějším okruhu pro sportovní vozy: na legendární Nordschleife okruhu Nürburgring. S časem na kolo na „Ringu“ 7 min 38 s se může verze CS směle řadit do teritoria supersportovních vozů.