Firma Red Bull ve Velké Británii začala svým firemním řidičům předávat nová služební auta za pomoci virtuální reality.

 

Britský Red Bull se stal nově klientem značky Seat a převzal flotilu 32 nových modelů Leon, v historii firmy jde poprvé o auta s benzinovým motorem. Firemní řidiči při předání absolvují seznámení s autem pomocí virtuální reality. Používají se k tomu 3D brýle a chytrý telefon Samsung. Výukový film je zhruba tříminutový, během něho se nový řidič seznámí se všemi ovládacími prvky auta nebo třeba s fungováním informačního systému Full Link.
Leony mají pod kapotou motory 1.0 TSI o výkonu 115 koní. Poprvé v historii tak Red Bull použil pro své služební vozy benzinový pohon. Jsou určeny pro obchodní zástupce, kteří objíždějí supermarkety a další prodeje produktů Red Bull. Ročně každý najezdí přes 30 000 kilometrů.
„Když jsme hledali další vozidla do naší firemní flotily, chtěli jsme takové, které je zábavné, bezpečné, komfortní  a praktické. To vše Seat Leon splňuje a je tak vhodným autem pro naše mladé řidiče,“ řekl David Oliver, manažer nákupu v Red Bull UK.

Čtěte také:
SROVNÁVACÍ TEST – SEAT Leon ST, Peugeot 308 SW a Renault Megane Grandtour – Vyrovnaný trojboj