Chytrý box, který vyřídí výpůjčky vozidel za vás

Kvůli hledání volných aut, předávání klíčů a podepisování žádostí ztrácejí fleet manažeři a řidiči čas i energii. Přitom sdílet referentská vozidla jde chytře a moderně pomocí digitálního řešení odpovídajícího 21. století. CCS Carnet spolu s KeyGuru boxy proces automatizuje od rezervace až po vrácení vozidla. Bez papírů, s online přehledem a zabezpečením.
CCS Carnet nabízí firmám v podobě KeyGuru boxu unikátní řešení pro bezkontaktní předávání služebních vozidel 24/7. Tato funkcionalita přináší plně digitální systém pro pohodlnou rezervaci a správu výpůjček firemních automobilů. Stačí mít aktivovaný modul Rezervace vozidel v Carnetu. Zaměstnanec si v něm vybere volné referentské vozidlo, zadá žádost a počká na schválení. Jakmile správce vozového parku či nadřízený rezervaci potvrdí, systém automaticky odešle žadateli e-mail s jednorázovým přístupovým kódem. Tento kód následně zadá do boxu. Z označené přihrádky si vyzvedne klíče s doklady. Po skončení jízdy je proces stejně jednoduchý. Klíče a dokumenty se opět vrací do boxu. Kód je vždy platný pouze po dobu výpůjčky a jen pro jednu konkrétní schránku, což významně přispívá k bezpečnosti. Schvalovatel v Carnetu vidí, kdo, kdy a kde do konkrétní přihrádky vstupoval. Manažer flotily tak dokáže optimali- zovat provoz vozového parku. Box může být umístěn na libovolné pobočce, v garáži nebo v areálu firmy. KeyGuru box si společnosti mohou koupit nebo pronajmout přímo u společnosti CCS – ve variantách s 6 nebo 9 přihrádkami, podle potřeb. Do vozidla není třeba cokoliv instalovat.

VÍCE TECHNOLOGIÍ, MÉNĚ ADMINISTRATIVY
Tento nástroj od CCS odstraňuje typický problém, na který podniky narážejí. Mají sdílená auta, ale proces výpůjčky je často manuální a závisí na dohodě mezi lidmi. Žádanky i schvalování se provádějí ručně. Zaměstnanci volají, píší, domlouvají se na chodbách a v kancelářích. Klíče si je nutné osobně předat. To znamená složitou koordinaci času a nutnost být fyzicky na místě. Vše záleží na lidském faktoru. Jakmile se někdo opozdí, dochází ke zbytečným prostojům. Specialista na správu vozového parku místo strategických úkolů řeší operativu. Navíc ve chvíli kdy se vozy používají na více lokalitách nebo je běžné, že si řidiči půjčují auta i brzy ráno nebo večer se z běžného předávání klíčů stává logistický problém.
AUTOMATIZACE PŘINÁŠÍ ČAS, PŘEHLED I KLID
A právě proto sahají společnosti po Carnetu a samoobslužném boxu. Pracovníci společnosti si vozidla rezervují i vyzvedávají elektronicky, bez nutnosti potkávat se osobně. Odpovědná osoba pouze schválí výpůjčku jedním kliknutím. Celý proces trvá minuty, ne hodiny. Což oceňují sami uživatelé, z jejichž zkušenosti vyplývá, že jim systém šetří čas, snižuje náklady a usnadňuje obsluhu. Firma má navíc přesný přehled o výpůjčkách a klíčích. Díky digitalizaci a propojení zabezpečených boxů s CCS Carnet se z nepřehledné správy sdílených aut stává automat, který funguje sám o sobě. Rutinu přebírají technologie, lidé se mohou soustředit na důležitější práci. A k tomu odpadá riziko zdržení a pochybení související s lidským faktorem. Sečteno podtrženo – KeyGuru box je nenápadný pomocník, který zrychluje vnitrofiremní mobilitu a zároveň přináší pořádek do každodenního provozu.
-red-