lexZnačka Lexus dosáhla nejvyššího skóre v hodnocení spokojenosti zákazníků mezi prémiovými značkami na základě průzkumu zákaznické spokojenosti (CSI – Customer Service Index) za rok 2011 organizace J. D. Power and Associates.

Značka Lexus dosáhla celkového skóre CSI ve výši 846 na stupnici s maximem 1000 bodů, což je hodnota 27 bodů nad průměrem segmentu a současně nejvyšší dosažené skóre v rámci celé studie napříč všemi segmenty.

„Naším hlavním cílem je především péče o zákazníky,“ uvedl Mark Templin, viceprezident a generální ředitel skupiny Lexus v USA. „Na naše prodejní partnery jsme patřičně hrdí. Prodejci Lexus neustávají ve svém úsilí vždy předčít očekávání zákazníků, a nás proto nesmírně těší, že tyto snahy byly odměněny dalším ziskem nejlepšího ohodnocení značky Lexus ve studii CSI, nyní již po čtrnácté, což je vůbec nejvíce ze všech hodnocených značek.“

Průzkum spokojenosti zákazníků CSI za rok 2011 vychází z odpovědí majitelů a nájemců vozidel modelového roku 2006 až 2010. Průzkum se konal od října do prosince 2010. Značka Lexus dosáhla nejlepšího umístění v průzkumu spokojenosti zákazníků se službami prodejců (CSI) organizace J. D. Power and Associates v letech 2011, 2010, 2009, 2006, 2001-1997, a 1995-1991.

Značka Lexus dosáhla nejlepšího umístění v průzkumu spokojenosti zákazníků se službami prodejců (CSI) organizace J. D. Power and Associates v letech 2011, 2010, 2009, 2006, 2001, 2000,1999, 1998, 1997, 1995, 1994, 1993, 1992 a 1991 (stejný počet bodů).