Fiat_500Fiat testuje online prodej aut. Spojil se kvůli tomu s americkým Amazonem. Služba zatím funguje jen v Itálii.

 

 

Společnost Amazon nedávno spustila službu porovnávání automobilových nabídek, ale samotný prodej nezprostředkovávala. To se ale teď změnilo. Amazon nabídl ve spolupráci s Fiatem zatím jen v Itálii prodej modelů 500, 500L a Panda. Pro auto si kupující budou muset dojít do dealerství, ale všechno ostatní probíhá online. 
Panda je nejprodávanějším autem v Itálii, modelem 500 zase Fiat míří na mladší zákazníky, kteří s oblibou nakupují na internetu. Každý model je nabízen ve čtyřech možných verzích a s velkou, až třetinovou slevou proti ceníku. Jakmile si auto zákazník objedná, měl by ho mít k vyzvednutí do dvou týdnů u předem vybraného prodejce.
„Nadešel čas poskytnout spotřebitelům nový, účinný a transparentní způsob, jak si koupit nový vůz,“ řekl Gianluca Italia, který je zodpovědný za aktivity společnosti Fiat Chrysler v Itálii. Automobilka si podle něj dělala průzkum, z nějž vyplynulo, že polovina Italů by byla ochotná si koupit vůz online, ale 97 % si chce vyzvednout u tradičního prodejce.