Čínské značky chystají nový útok na Evropu

Borgward_BX7

Borgward_BX7Po předchozích ne zrovna úspěšných pokusech chystají některé čínské značky nový pokus, jak prosadit svoje auta na evropský trh. Nejdál v tom jsou Borgward a Geely.

 

Podle serveru Automotive News je nejdál značky Geely, vlastník Volva, která nedávno představila v Evropě službu sdílení aut Lynk & CO. Díky technologické pomoc právě Volva už představila svůj první crossover pro Evropu, který je postaven na novém podvozku vyvíjeném i pro švédskou automobilku. Volvo ho bude používat pro své modely řady 40.
Druhým „dobyvatelem“ má být německá značka Borgward, která má čínské vlastníky a v čele bývalé manažery Daimleru. Borgward chce v Evropě uspět třeba s crossoverem BX7, který bude k dispozici i jako hybrid a plug-in hybrid. Tato auta by se neměla dovážet, ale montovat z rozložených sad v továrně v Brémách. Montáž začne v roce 2018 a roční kapacita je plánována na 10 000 kusů.