Škoda Enyaq ukázala verzi SportLine

auto, elektromobil, Škoda, Enyaq

Zatím se k řadovým zákazníkům ještě příliš nedostala, kvóta pro Českou republiku na letošní rok čítá zhruba 1000 kusů, elektrická Škoda Enyaq ale už ukázala další výbavovou verzi SportLine.

Černě lakované prvky karoserie, velká kola z lehké slitiny a snížený sportovní podvozek dodávají vozu Škoda Enyaq SportLine iV sebevědomý vzhled a zvýrazňují dynamické jízdní vlastnosti. V interiéru zaujmou sportovní sedadla s integrovanými opěrkami hlavy, tříramenný sportovní multifunkční volant a dekorační lišty v dekoru Carbon.

Enyaq SportLine iV nabídne tři pohonné jednotky. Verze Enyaq iV 60 o výkonu 132 kW má pohon zadních kol stejně jako verze Enyaq iV 80, která disponuje baterií s kapacitou 82 kWh, výkonem 150 kW a dojezdem více než 520 km v režimu WLTP. Verze Enyaq iV 80x o výkonu 195 kW, která doplní nabídku později v tomto roce, má dva elektromotory a nabízí pohon všech kol.

Čtete také

Prověřeno zákazníky

V době, kdy každý ujetý kilometr hraje u firemních vozidel svou roli, se vyplatí sázet na osvědčená řešení. Systém CCS Carnet…

Název SportLine označuje již tradičně vozy Škoda se sportovním vzhledem a dynamickými jízdními vlastnostmi. Škoda Auto nabídne variantu SportLine také pro své první plně elektrické SUV. V nabídce budou tři varianty pohonu. Verze Škoda Enyaq SportLine iV 60 nabízí maximální točivý moment 310 Nm. Elektromotor umístěný na zadní nápravě má výkon 132 kW. Baterie, která má kapacitu 62 kWh (respektive netto kapacitu 58 kWh), umožňuje dojezd více než 400 km v režimu WLTP.

Verze Enyaq SportLine iV 80 má silnější baterii o kapacitě 82 kWh (netto kapacitu 77 kWh) a dojezd více než 520 km v režimu WLTP. Elektromotor umístěný na zadní nápravě má výkon 150 kW. Stejnou baterii využívá také verze Enyaq SportLine iV 80x s výkonem 195 kW a maximálním točivým momentem 425 Nm. Tato verze má dva elektromotory a pohon všech kol. Dojezd činí více než 500 km v režimu WLTP.

Zdroj: Škoda Auto