Po Enyaqu zlevňuje i Volkswagen ID.3. Na 13 tisíc měsíčně

Volkswagen ID.3, auto, modré

Spolu s faceliftem, který se nedávno začal prodávat, se Volkswagen ID.3 náhle dočkal i snížení vstupní ceny. Startuje pod milionem a operativní leasing na tento model vyjde na 13 416 Kč bez DPH měsíčně.

V oficiálním ceníku sice stále najdete (13.6. 2023) základní cenovku 1 110 900 Kč, nový Volkswagen ID.3 lze ale nyní v akci pořídit již za 999 900 Kč vč. DPH. Druhou variantou je za 13 416 Kč bez DPH měsíčně. To platí, pokud se zákazník rozhodne pro operativní leasing od společnosti Volkswagen Financial Services. Nedávno podobně zlevnila Škoda Enyaq. Verze iV 80 nyní vychází i na 15 990 Kč bez DPH. Podrobně jsme o tom informovali zde.

Součástí operativního leasingu na Volkswagen ID.3 je servis po celou dobu pronájmu, pneuservis vč. zimních pneumatik, povinné a havarijní pojištění. „V rámci našeho důsledného zaměření na trvalou udržitelnost se snažíme zpřístupňovat elektromobilitu co nejširšímu okruhu zákazníků,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Volkswagen ID.3: Optimalizace dojezdu

V rámci modernizace byly optimalizovány dojezdy jednotlivých variant (díky zdokonalené aerodynamice). Větší baterie s kapacitou 77 kWh nabízí dojezd až 556 km dle WLTP, menší s 58 kWh pak až 427 km. Maximální nabíjecí výkon střídavým proudem AC byl zachován na 11 kW. Stejnosměrným proudem (DC) pak lze nabíjet výkonem až 120 kW (Pro 58 kWh) / 170 kW (Pro S 77 kWh).

Nejnovější generace softwaru zvyšuje výkonnost systémů a dokáže přijímat bezdrátové aktualizace OTA (Over the Air) nebo dokonce dodatečně aktivovat volitelné funkce i po zakoupení vozu. Samozřejmostí je chytré síťové propojení. Například Plug & Charge zajistí automatické spuštění nabíjecího procesu po připojení nabíjecího kabelu. Chytrý e-plánovač tras vypočte na delších trasách zastávky pro nabíjení tak, aby vůz dojel do cíle co nejdříve.

Nově je pro model ID.3 k dispozici na přání dodávaný „Travel Assist se sdílenými daty“, který vzájemně propojuje funkce adaptivního tempomatu „ACC“ pro řízení v podélném směru v rozsahu od 0 km/h až po nejvyšší rychlost a asistenta pro jízdu v jízdním pruhu „Lane Assist“ pro řízení vozu v příčném směru. Jsou-li k dispozici sdílená data, dokáže Travel Assist, který je dalším významným krokem na cestě k vysoce automatizované jízdě, udržovat vůz ve svém jízdním pruhu pouze na základě rozpoznávaného vymezení vozovky.

Zdroj: Volkswagen