Dacia otevírá další kapitolu své historie odhalením svého prvního 100% elektrického modelu. Dacia Spring Electric se odhalila v sériové podobě. Konkrétně ve třech verzích: Stylovým městským vozem pro každodenní život ve městě, verzi určenou primárně pro sdílenou mobilitu a užitkovou verzí Cargo určenou primárně pro rozvážku v centrech měst.

Výrazná silueta obsahuje prvky ze světa SUV včetně širších blatníků, střešních lišt, přední a zadní ochrana nárazníků a vyšší světlá výška (150 mm prázdný vůz). Výrazné křivky a klenutá kapota vyvolávají dojem robustnosti. Spring Electric je přitom skutečné auto do města: délka 3,73 m , šířka 1,62 m (bez zpětných zrcátek) a výška 1,51 m.

Dacia Spring Electric neunikne pozornosti díky světelnému podpisu Dacia, stylovými doplňky v oranžové barvě pro uváděcí edici modelu, nebo třeba stylovými koly Flexwheel. Přední maska Spring Electric je vyplněna 3D reliéfem se znakem Dacia a elegantně zakrývá dvířka dobíjecí zásuvky, které se otevírají z kabiny.

Při svých kompaktních vnějších rozměrech pětidvéřového auta do města nabízí Dacia Spring čtyři místa pro dospělé. Dojem prostornosti interiéru ostatně přispívá k celkovému pohodlí. Cestující vepředu mají k dispozici celkem 23,1 l úložného prostoru – ve velké schránce palubní desky, v kapsách dveří a v přihrádce středové konzoly. Cestující vzadu mají k dispozici kapsy v opěradlech předních sedadel.

Zavazadlový prostor má největší objem ve své kategorii: 280 litrů (i v případě volitelného rezervního kola). Takový objem je hodný vyššího segmentu. Pro větší modularitu jsou zadní opěradla sklopná a prostor pro náklad v této konfiguraci poskytne přibližně 600 litrů.

100% elektrický pohon 33 kW/ 44 koní je spojen s baterií o kapacitě 26,8 kWh. Tato technologie využívá veškeré zkušenosti skupiny Renault s elektromobilitou. Deset let celosvětově jedinečných zkušeností. Spolehlivý, silný a bezpečný motor nabízí četné příjemné zážitky: plynulé zrychlení bez škubání, provoz bez hluku spalovacího motoru a bez zybtečnýchvibrací. Spring Electric nabízí nižší provozní náklady než ekvivalentní model se spalovacím motorem, neboť ceny energie a náklady na údržbu jsou podstatně nižší.

Spring Electric má dojezd 225 km v cyklu WLTP a 295 km v cyklu WLTP City (homologační cyklus zahrnující pouze městskou část homologovaného cyklu), zaručující značnou všestrannost ve městě, ale i v příměstském provozu.
V Evropě činí průměrná délka každodenní jízdy 31 km v segmentu A (auta do města). Na základě těchto dat by modelu Spring stačilo pouze jedno nabití týdně.