Dacia před Hyundai – nová trojka na českém trhu

Velká změna na českém automobilovém trhu. Po prvních třech měsících se poprvé v historii českého automobilového trhu probojovala na třetí místo značka Dacia. Je tak hned za značkami Škoda a VW. Teprve na čtvrtém místě se letos umisťuje Hyundai a pátý je Peugeot.

 

Podíl prodeje vozů Dacia na českém trhu se už blíží sedmi procentům.  Velmi cenná je na tom skutečnost, že Dacia se k tomuto úspěchu propracovala systematicky, poměrně nenápadně a bez rozsáhlých propagačních a mediálních kampaní.

Čtěte také: Emise CO2 mají klesnout, místo toho rostou. Automobilky to bude stát až polovinu zisku

Dacia dnes nabízí atraktivní škálu velice praktických modelů pro běžné motoristy, soukromníky, podnikatele i firmy. Nabídka zahrnuje menší rodinné vozy Logan a Sandero, stejně jako velmi praktické prostorné MPV Lodgy a Dokker, ale zejména nejen u nás velmi oblíbené crossovery řady Duster. A v nabídce nechybí ani užitkové varianty modelu Dokker. Automobily Dacia těží především z toho, že si nehrají na přetechnizované produkty, ale jsou praktickými a snadno provozovatelnými vozy pro nejširší okruh uživatelů. Z hlediska bezpečnosti mají samozřejmě vše, co vyžaduje současné legislativa, stejně jako mohou uspokojovat současné běžné zákaznické požadavky na komfort, tedy klimatizaci, či vyhřívání předních sedadel, parkovací asistenty atd.
Jen tak mimochodem, model Duster už delší dobu jasně vládne v české hitparádě mezi malými crossovery, Dacia Dokker je na prvním místě v kategorii menších užitkových vozů, model Sandero je mezi menšími osobními na českém trhu třetí příčce a modelu Lodgy patří čtvrté místo mezi menšími vozy MPV.