Flotila 35 modelů SEAT Tarraco pro FORTUNA:NÁRODNÍ LIGU

Značka SEAT poskytne pro nadcházející sezonu klubům FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY početnou flotilu 35 vozů své nové vlajkové lodi SEAT Tarraco. Zástupci klubů si své nové vozy převzali v Praze na stadionu Evžena Rošického na Strahově.

SEAT se stal od sezony 2019/2020 novým partnerem Ligové fotbalové asociace a fotbalové soutěže FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA. Značka SEATprostřednictvím dealerské sítě v  České republice poskytne pro nadcházející sezonu klubům FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY zmíněnou flotilu 35 vozů SEAT Tarraco, nové vlajkové lodi španělského výrobce automobilů.  „Historicky se SEAT podílel na podpoře mnoha sportovců a sport jako takový vždy neodmyslitelně patřil ke značce SEAT. Dlouhodobě podporujeme českou atletiku společně s Bárou Špotákovou, motorsport, ve kterém jsme se stali mistry Evropy, a nyní přichází na scénu fotbal, který je nejrozšířenějším a nejpopulárnějším sportem na světě,“ řekl k nově navázané spolupráci s Ligovou fotbalovou asociací Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.

Fotbal a SEAT jde k sobě
Španělsko je navíc země fotbalu zaslíbená, a tak je partnerství s Ligovou fotbalovou asociací přirozeným krokem. „SEAT se dlouhodobě s fotbalem spojuje v mnoha zemích, v domácím Španělsku je značka mimo jiné partnerem fotbalové reprezentace. Také domovské město Barcelona uvedený sport více než dobře reprezentuje. V případě České republiky jsme se rozhodli podpořit FORTUNA:NÁRODNÍ LIGU a jejích všech šestnáct klubů pro nadcházející sezonu 2019/2020. Rozložení jednotlivých klubů po celé České republice umožňuje většině našich dealerů účastnit se projektu, který může z dlouhodobého hlediska, za předpokladu aktivní spolupráce, přinést výrazné zvýšení povědomí o značce SEAT, zvýšení její image a prodejních výsledků,“ doplnil Novák.

ČTĚTE TAKÉ: Test Seatu Tarraco – „U mě dobrý“

Související zprávy:

SEAT el-Born předběhne novou elektrickou Škodovku
RYCHLÝ TEST: S novým leonem v závodním tempu za méně než jednu korunu na kilometr!
Test Seat Ateca FR 2.0 TSI 4WD DSG: Praktik, co FRčí