Na solných pláních Bonneville zaznamenala automobilka hyundai dva nové rychlostní rekordy, a to s SUV NEXO, poháněným palivovými články (170,811 km/h), a se sedanem Sonata Hybrid (264,952 km/h).

Oba rekordy musí být potvrzeny Mezinárodní automobilovou federací FIA. Uvedené ekologické koncepční vozy byly vyvinuty a testovány týmy inženýrů z amerického technického centra Hyundai (Hyundai America Technical Center) a ze společností Hyundai Motor America a Hyundai Motor Company.
„Jsem nadšený, že jsem měl čest řídit oba vozy Hyundai při pokusech o rychlostní rekordy,“ řekl Dean Schlingmann, řidič vozidel a vedoucí inženýr poháněcích ústrojí v technickém centru Hyundai America Technical Center. „Týmy inženýrů z našeho amerického technického centra, společnosti Hyundai Motor America a Koreje spojily své dovednosti a prostředky, aby vytvořily tato ekologická vozidla pro naše vzrušující a úspěšné jízdy na solných pláních Bonneville.“
Hyundai NEXO dosáhl při pokusu o rychlostní rekord v kategorii vozidel, poháněných palivovými články na vodík, rychlosti 170,811 km/h (rekord musí být potvrzen Mezinárodní automobilovou federací FIA). SUV Hyundai NEXO s palivovými články obdrželo následující úpravy:
Bezpečnost
–    Bezpečnostní rám z chrom-molybdenové oceli s homologací FIA
–    Bezpečnostní sedadlo Sparco ERGO
–    Šestibodové bezpečnostní pásy Sparco
–    Hasicí systém SPA Technique Firesense s hasivem FireAde
–    Bezpečnostní okenní sítě AutoPower
–    Síťový zádržný systém Simpson Racing
Karoserie
–    Lepicí fólie ve speciálním designu navrženém designérským centrem Hyundai v Irvine
–    Aerodynamické panely pod nárazníky pro vysoké rychlosti
Sonata Hybrid Concept dosáhl při pokusu o rychlostní rekord v kategorii vozidel s hybridním pohonem, kombinujícím zážehový spalovací motor a elektromotor, rychlosti 264,952 km/h (rekord musí být potvrzen Mezinárodní automobilovou federací FIA). Sedan Sonata Hybrid obdržel následující úpravy:
Podvozek
–    Závodní vzpěry/tlumiče/pružiny KW Suspensions
–    Pneumatiky Goodyear Eagle 28 x 4,5-15 pro rychlostní rekordy
–    Závodní kola Vision Rally 55
–    Aerodynamické ploché kryty kol Mooneyes Moon
–    Speciální brzdová soustava Hyundai pro brzdění z vysokých rychlostí od týmu specialistů na podvozky z amerického technického centra Hyundai
Poháněcí ústrojí
–    Speciální 3“ výfuková soustava Injen Technology
–    Nastavitelný a elektronicky řízený systém vstřikování oxidu dusného Nitrous Express Maximizer EZ
–    Držák pro dvě lahve s oxidem dusným a přívod paliva s elektromagnetickým ventilem od společnosti Nitrous Express
–    Digitální závodní displej AEM CD-7
–    Závodní palivo VP Racing MS 109, dodávané společností C3 Fuels
–    Speciální sběrné výfukové potrubí pro čtyřválcový motor
–    Speciální řídicí software jihokorejské společnosti Hyundai Motor Group
Bezpečnost
–    Bezpečnostní rám z chrom-molybdenové oceli s homologací FIA
–    Bezpečnostní sedadlo Sparco ERGO a šestibodové bezpečnostní pásy Sparco
–    Hasicí systém SPA Technique Firesense s hasivem FireAde
–    Speciální bezpečnostní padák Simpson pro brzdění z vysokých rychlostí
–    Bezpečnostní okenní sítě AutoPower
–    Síťový zádržný systém Simpson Racing
Karoserie
–    Lepicí fólie ve speciálním designu navrženém designérským centrem Hyundai v Irvine
–    Aerodynamické panely pod nárazníky pro vysoké rychlosti

Zdroj: Hyundai